Dag 2: Bijkomennn, of toch niet?

1 juli 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 2: Vakantie is begonnen en dus ontspannen!

Nou ja, ontspannen…. Ik werd vanochtend om 4.14 uur wakker. En dan niet even wakker en dan weer in slaap vallen, nee, klaar wakker! Mijn lichaam zei: opstaan luilak, het is al 13.14, maar ja…Vegas zegt natuurlijk iets anders! Ik heb voornamelijk gesurft op het net, wachtend tot Andy zou ontwaken. En dat gebeurde gelukkig rond vijven dus ik was niet alleen! Tegen half 7 vonden we het wel genoeg en zijn we gaan douchen om vervolgens te gaan ontbijten bij, jawel, de Denny’s!

Lekker Amerikaans ontbijt met pancakes, spiegelei wat  amper gebakken was, en een omeletje voor Andy. Halverwege zat ik alweer vol. Echt bizar dat mensen dit allemaal kunnen wegwerken.

Anyway, we hadden al besloten om er een rustig dagje van te maken door lekker te gaan zwemmen, flink wat te lopen op de Strip en richting de Premium Outlet te gaan om sneakers voor mij en slippers voor Andy te scoren. We komen volgende week nog terug in Vegas dus veel gaan we niet kopen (ahum).

Na het ontbijt zijn we met de bus naar de Outlet gegaan en dat het Premium Outlet stores zijn hebben we flink geweten. Mijn favo merk vond ik wat tegen vallen (Michael Kors) maar mijn andere favo merk (Tommy Hilfiger)  ziet mij volgende week flink wat kopen! Wat een prijzen en wat een verschil met NL. Je hebt mensen die doorslaan met outlets en letterlijk elke winkel binnen stappen. Gelukkig zijn wij allebei niet zo en gaan we alleen de winkels binnen waar we echt wat willen kopen of waar we alvast willen rondkijken omdat het ons aanspreekt. Dat laatste hadden we niet moeten doen… Ik heb wel als eerste mijn sneakers gehaald, maar daarna enkelsokjes bij Tommy gekocht en een pet. Waarom? Ik heb tegen mezelf gezegd dat sokken wel handig zijn als je ze niet hebt ingepakt en een pet mijn haar zal beschermen als ik in de felle zon sta in Grand Canyon NP. Verder heeft Andy ook nog van alles gehaald zoals je wel op de foto’s kunt zien.

De bedoeling was om na het winkelen (we kwamen rond 16uur terug van de mall)  lekker te gaan zwemmen. Inderdaad, de Intentie was er wel.. Maar mijn lichaam schakelde zichzelf uit toen ik even op bed zat te niksen. Wow.. De vermoeidheid sloeg in als een bom! Ik was in 1x k.o. en werd pas rond 18u wakker omdat ik moest opstaan van mijn lieve wederhelft i.v.m. het eten. We wilden niet fancy doen en zijn gewoon simpel bij de Panda Express gaan eten. Prima voer voor een mooie prijs. Maar nu komt het…

Een tijdje terug kon je via Groupon frozen cocktails kopen van 1.5 liter per stuk. Ik had die Groupon aangeschaft en wilde deze graag redeemen. Niets is leuker dan met 1.5 liter aan alcoholmix over de Strip te struinen als je nog geen 30 bent…. Toch? Nou…. Ik heb me lelijk vergist in de hoeveelheid! De fles is huge en na een kwart van dat ding te hebben gedronken, was ik het zo zat dat ik de rest maar door het toilet heb gespoeld. Zonde, dat zeker. Maar 1.5 liter aan Pina Colada cocktail krijg IK niet op.

Mijn lieve wederhelft trouwens ook niet want die ligt namelijk al dik een half uur te snurken. So much for being under the age of 30.   Hij heeft niet eens de helft op haha.

Kortom, vandaag was niet echt een bijzondere dag om over te schrijven, maar voor ons was deze dag prima omdat we lekker konden bijkomen en in ons tempo de dag konden invullen.
Morgen Grand Canyon op het programma en dan worden we weer geleefd.