Voorpret of ellende?

14 juni 2015 - Rotterdam, Nederland

In januari had ik het briljante idee om mijn 30e verjaardag te vieren in Las Vegas na de ticketprijzen via KLM gezien te hebben tijdens de Werelddealweken. Andy vond het ook gaaf en zo gezegd, zo gedaan. We boekten twee retourtjes voor €650 p.p. in het hoogseizoen!

Toen begon de voorpret... want, waar willen we allemaal heen ? Andy gaat voor het eerst maar wat heb ik nog niet gezien (genoeg) en wat wil ik nog een 2e keer doen? Langzamerhand begonnen we de twee weken die we hebben vorm te geven.

We willen wel reizen maar ook genoeg tijd hebben om bij te komen en te relaxen!

Op het moment van schrijven zijn alle hotels al geboekt en betaald. De dollar staat vreselijk dit jaar en we wilden geen risico's nemen. Ook hebben we lekker gebruik gemaakt van Groupon, hebben we flink wat MyVegas LP gespaard en staat de autohuur en een binnenlandse vlucht ook al vast.

Onze reis ziet er nu als volgt uit:

Las Vegas (30-6 t/m 3-7)  -  Tropicana Hotel

San Francisco (3-7 t/m 6-7) - Aloft Hotel

Highway 1 (6-7 t/m 7-7) - Santa Maria overnachting

Los Angeles (7-7 t/m 9-7) - Shelter Hotel

San Diego (9-7)

Las Vegas (9-7 t/m 13-7) - Ceasar's Palace & Elara Hotel

We twijfelen aan het aantal dagen in LA omdat we liever een dag extra in San Diego blijven. Dit kan dus nog veranderen. Het is dus best vervelend als ze zoveel tijd hebt om je reis voor te bereiden. Je wilt van alles zien binnen een korte tijd waardoor je moet plannen terwijl je aan de andere kant de planning op elk moment los moet kunnen laten! Gelukkig zijn veel hotels nog te annuleren 2 dagen voor aankomst waardoor we toch nog wat speling hebben.